Resultaten 3 weergeven
Instagram takeover Holland boven Amsterdam

Instagram-takeover Holland boven Amsterdam

Tijdens een 3-daagse roadtrip langs de bollenvelden, kusten en bijzondere ondernemers in Noord-Holland deed ik een takeover op het Instagram-account van Holland boven Amsterdam. Onderweg berichtte ik live met stories en aan het einde van elke dag maakte ik een carrousel-post met al mijn tips. Extra leuk: onderweg kreeg ik tips van Holland boven Amsterdam-volgers of vertelden volgers juist dat ze mijn tips hadden opgevolgd, waardoor er gesprekken op gang kwamen.

“Het is erg prettig samenwerken met Janna. Ze zorgde voor een heldere communicatie en stemde planning en content duidelijk met ons af. Janna heeft voor ons een ontzettend leuk verhaal neergezet op een hele enthousiaste manier!”

– Marlies Groot en Kirsten Ripken (DMO Holland boven Amsterdam)

Zien wat ik onderweg gemaakt heb?

→ Kijk de stories terug om mijn hele roadtrip te zien
→ Post dag 1 met o.a. tulpen, de Westfriese Omringdijk en een bezoek aan Mats Boots van tulpentekoop.nl
→ Post dag 2 met o.a. Medemblik, een rondleiding door kwekerij Munster en de Poldertuin Anna Paulowna
→ Post dag 3 met o.a. tulpen plukken in de Floratuin, het strand van Petten en de Hortus Bulborum

Holland boven Amsterdam takeover Instagram
#hiermoetjezijn ambassadeur Noord-Holland

#hiermoetjezijn ambassadeur

Je hoeft echt niet ver te reizen om bijzondere ervaringen te hebben! Dat laten vijftien Nederlandse content creators van november 2020 t/m juni 2021 zien. En daar ben ik er een van. Samen vormen we een netwerk van lokale ambassadeurs van NBTC Holland Marketing. Met #hiermoetjezijn delen we unieke locaties in onze eigen provincie. Elke maand publiceer ik een carrouselpost en een story over een verrassende plek in Noord-Holland.

Instagram takeover Münsterland

Instagram takeover Münsterland

Ik ging 24 uur op fiets-microavontuur in het Münsterland en nam de volgers van @muensterland.dasguteleben mee. Ik berichtte live over de mooie plekken die ik ontdekte om de volgers te inspireren een bezoek aan het Münsterland te brengen. Ik picknickte bijvoorbeeld met lokale producten aan de Halternsee, wandelde met zonsopkomst over de Westruper Heide en ging op excursie naar de wilde paarden van Dülmen. Voor extra bereik deelde ik de story op mijn eigen kanaal.

In de week van de takeover steeg het bereik van @muensterland.dasguteleben met 30% en het aantal volgers met 2,5%. En misschien nog wel belangrijker: het contact met de volgers was ontzettend goed. Er kwamen veel positieve reacties op de stories en posts.

Instagram Takeover Münsterland post